Social Headquarters in over 30 locations in the country

The largest hosting network, the best prices, the fastest service.

We offer you a series of unbeatable advantages that make every customer come back with pleasure and recommend us!

Convenience

Our corporate headquarters hosting services can be ordered online, without traveling. Hosting periods tailored to your needs.

rapidity

The rental contract for hosting the headquarters will be drawn up and signed by the owner within a maximum of 1 day after making the payment

Availability

Services available in all sectors of Bucharest, in Ilfov and in over 20 locations in the country

Other services from our offer

Establishment of SRL or PFA at ONRC

Complete company formation services, guiding you step by step in this crucial process. With extensive experience and up-to-date knowledge, we ensure an efficient and stress-free set-up, leaving you to focus on growing your business.

Social or Professional Headquarters Hosting

Hosting solutions for the registered office - SRL or PFA, ensuring a solid legal and administrative framework for your business. With personalized services and suitable offers, we offer you rapidity, safety, comfort and stability for the safe development of your company.

ONRC mentions

Complete and professional solutions for Trade Registry operations. With extensive experience in the field, we guarantee you an efficient management of all formalities, so that your business runs smoothly and in accordance with the legislation in force.

Hosting your corporate headquarters has never been simpler and more efficient. Here's why you should consider this option for your business.

 

Special hosting conditions

We host your PFA or SRL for periods ranging from 6 months to 3 years. Unlimited extensions.

Learn More
 

A multitude of locations available

Check the list of available locations here. We cover every sector in Bucharest, and over 30 locations in the country

Learn More
 

We are forwarding mail

We redirect institutional correspondence arriving at the headquarters. Not the mail you can avoid it for.

Learn More

Below you find the hosting packages that can be ordered individually (GO variant, more expensive) or together with ONRC complementary services (cheaper variant). The FAVORT package involves a preferential price for hosting in Bucharest (sectors 3, 5 or 6) while the ULTRA package offers you hosting in over 30 locations in the country, including sectors 1, 2 and 4.

For any questions do not hesitate to contact us by phone or on Whatapp

Cu sigurață putem încheia contractul de găzduire online! Este mai comod pentru tine și durează mai puțin decât să ​te deplasezi la un birou fizic în partea cealaltă al orașului. 
Poți solicita serviciul de găzduire a sediului social online, indiferent de locul din România sau din Europa, în care te afli.
Prin faptul că lucrăm virtual, reducem costurile fixe (găzduirea și utilitățile aferente propriului nostru birou) iar astfel putem să îți oferim prețurile cele mai bune din piață
Există mai multe situații în care vei avea nevoie de un serviciu de găzduire a sediului social:
  • Când nu deții (tu sau familia apropiată) un imobil pentru sediul social
  • Ai un imobil, dar nu ai obținut aprobarea vecinilor sau a asociației de proprietari
  • Dorești să îți stabilești sediul social la altă adresă decât adresa ta de domiciliu
  • Au un sediu social dar ai nevoie de o adresă pentru un punct de lucru (necesar pentru firmele de ridesharing, gen Uber sau Bolt)
  • Dorești să îți muți sediul din alt județ pentru a candida la anumite proeicte cu fonduri europene
Găzduirea sediului social implică înregistrarea adresei oficiale a unei companii la o adresă diferită de locația fizică unde locuiești sau unde îți desfășori activitatatea. 

Pot fi anumite beneficii ca de pildă faptul că astfel poti opera în anumite reședințe de județ (azul Uber sau Bolt), poți să câștigi încredere în fața clientelei (cum ai putea vinde parfumuri de lux cu sediul într-un sat !?). 

Cel mai important, acest serviciu îți permite să deschizi o afacere în România chiar dacă nu ai o proprietate sau chiar dacă ești plecat din țară (noi fiind capabil să îți redirecționăm corespondența instituțională prin email).
Am vorbit la o secțiune anterioară despre creșterea credibilității afacerii. Unii clienți își doresc să lucreze cu furnizori dintr-un anumit județ. Găzduindu-vă sediul social sau punctul de lucru cu noi, ​veți deveni mai interesant. Putem de asemenea să vă ​oferim (în anumite județe, dar ​și în Mun. București) adrese cu rezonanță (din centrul ​Municipiului), la casă, care, de regulă fac o bună impresie potențialei clientele.
Avem nevoie de următoarele documente:
  • Rezervare denumire (în cazul în care firma nu este încă înființată)
  • Certificatul de înregistrare (în cazul în care firma este deja constituită)
  • Document de identitate al administratorului
  • Adresă de email pentru corespondență
  • Telefon mobil administrator

Pe lângă găzduire afirmei oferm o serie de servicii suplimentare (gratuite, câtă vreme nu se abuzează) ca de pildă redirecționarea gratuită a corespondenței instituționale nesolicitate, averitizări cu privire la expirarea sediului social, prețuri mai bune la găzduirea sediului social sau profesional în măsura în care optați pentru achiziționarea cel puțin a unui altui serviciu ONRC.

We take care of all the aspects of the establishment: we reserve the name of the company, we draw up the commadora contracts at the headquarters proposed by you or at one of our headquarters, we draw up all the necessary documents and declarations, we sign these documents with our signature (if you have authorized us by power of attorney ) or with your signature (if you opted for the purchase of an electronic signature), we submit the documents to the ONRC, follow the file and resolve any delays and finally deliver the final documents to you.

Mai jos aveți pachetele de înființare PFA sau SRL cu găzduire la sediul dvs. (pachetul BEST) respectiv în București (pachetul FAVORIT) Pentru pachetele de înființare cu găzduire la noi (în țară, pachetul ULTRA) sau pentru alte forme de organizare (II, ONG) contactați-ne.

Da, Este mult mai comod pentru tine și durează mai puțin decât să te deplasezi la un birou fizic în partea cealaltă al orașului. 
Poți înființa un SRL sau un PFA de oricune oriunde te aflii (în România sau în străiătate) cu o semnătură electronică care poate achiziționată online sau cu o procură (dacă sunteți în țară)
Prin faptul că lucrăm virtual, reducem costurile fixe (găzduirea și utilitățile aferente propriului nostru birou) iar astfel putem să îți oferim prețurile cele mai bune din piață
Cu firma noastră întregul proces de înființare este mult simplificat.
Avem nevoie de următoarele documente pentru înființarea unui SRL, PFA sau Intreprinderi individuale:
  • Câteva sugestii privitoare la numele societății  (doar pentru SRL)
  • Documentele de legitimare ale tuturor actoriior din firmă (administratori și asociați)
  • O adresă de email pentru corespondență
  • Telefon mobil administrator 
  • Acte doveditoare ale deținerii unei proprietăți (în cazul în care nu găzduiți sediul firmei dvs la noi). Aceasta poate implica un extras de carte funciară (chiar și mai vechi de 30 de zile), sau un contract de vânzare-cumpărare, sau, în cazul imobilelor din mediul rural, o adeverință de la primărie privind existența imobilului și faptul că pentru acesta se plătește impozit. Dacă proprietarii sunt diferiți, ne va trebui și CI-ul acestora.

Societatea noastră vă ghidează pe tot parcursul operațiunii de înființare a SRL-ului sau PFA-ului dvs. După înființare, trebuie să luați în considerare următorii pași (nu toți obligatorii):
  1. Să deschideți un cont bancar (inclusv pentru PFA, recomandăm să deschideți alt cont decât cel de persoană fizică, pentru a păstra operațiunile separate)
  2. Să vă găsiți un contabil care să se ocupe de corecta ținere a evidențelor contabile (pentru firmele înființate cu noi, putem recomanda pe unul dintre contabilii noștrii parteneri.
  3. Să obțineți Registrul Unic de Control (RUC) de la ANAF (pas obligatoriu doar pentru SRL-uri)
  4. Să achiziționați o semnătură electronică care vă va fi utilă îm legătură cu E-factura și 
  5. Să înregistrați firma dvs. în spațiul virtual privat al ANAF 
  6. Să alegeți un program de facturare integrat cu e-Factura (noi vă oferim un astfel de program, gratuit, pentru 12 luni de zile)
  7. Să vă inființați unul sau mai multe puncte de lucru (dacă este cazul)
  8. Să obțineți contul special de TVA intracomunitar (pentru firmele care cumpără sau vând bunuri și servicii din Uniunea Europeană -- firmele colaboratoare Bolt, AirBnb, Uber, samd)
  9. Să vă creați un site web (vă putem pune în legătură cu un colaborator, care ne-a ajutat și pe noi)
  10. Să vă asigurați o infrastructură de comunicații 
  11. Să vă creați un logo și să vă înregistrați marca la OSIM (Oficiul de stat pentru invenții și mărci)
pentru mai multe detalii puteți consulta acest articol

We are at your disposal with the full range of ONRC operations to support your company during the events that naturally occur in the life of a company. Transactions with us are much simplified and are carried out online, remotely. Save time, money and nerves by calling our specialists

 

Suspension | Erasure | Assignment

We support you in the temporary suspension of the activity and the resumption of the activity. We also carry out operations for the deletion of your PFA or SRL or for the transfer of social shares.

Learn More
 

Headquarters | secondary

We support you in the situation where you want to move the main office (in the same county or another), or if you want to extend the office, establish or abolish some work points.

Learn More
 

Any other mentions

You are one click away from activating or removing CAEN codes, changing the administrator, changing the identification data for associates or administrators, etc.

Learn More

Below you will find the most common mentions. However, our company can solve any other mentions you need (assignments, work points, suspension of activity, reactivation, deletion, modification of CAENs, etc.). For the detailed list, please consult the online store)

Firma noastră realizează cesiuni pentru SRL-uri. Avem prețuri deosebit de avantajoase (link aici) pentru cesiunile care implică maxim 2 asociați/administratori înainte de cesiune și maxim 2 asociați/administratori. Pentru cesiunile mai complexe se va stabili o taxă suplimentară
Actele de care avem nevoie, să fie semnate de către dvs:
  1. Contract de cesiune (îl putem redacta noi, dvs doar îl semnați)
  2. Documentele de legitimare pentru toate persoanele implicate în firmă 
  3. Semnarea unei procuri (o redactăm noi)
  4. Adresele de email și telefoanele de contact ale tuturor persoanelor implicate în firmă
  5. Informații privitoare la numele, CAEN-urile și adresa societății după cesiune (dacă se schimbă conformația)
Conform Autorității Române Rutere (ARR) pentru a putea opera într-un oraș reșednță de județ, trebuie ca firma să aibă codul CAEN 4939 activat și, suplimentar, societatea să aibă un sediu (principal sau secundar) stabilit în municipiul reședință de județ. Societatea noastră vă stă la dispoziție cu sedii pretabile pentru a se înființa puncte de lucru în peste 15 reședințe de județ, lista fiind în continuă creștere.
Conform legislației în vigoare, toate codurile CAEN care apar în actul constitutiv trebuie să fie și activate (spre deosebire de trecut în care se permiteau sute de coduri CAEN în statut și să fie doar câteva activate).  Noi recomandăm, de asemenea, să mențineți lista de coduri rezonabil de mare. Pentru majoritatea societăților un număr de 20 de coduri CAEN este considera absolut satisfăcător. Pentru identificare codurilor CAEN utile afacerii noastre vă stăm la dispoziție cu consultanță, pe parcursul derulării operațiunilor de înființare sau mențiune la ONRC.
TBD

You can order our packages online or contact us for a clarification discussion before placing your order. We are happy to provide you with information related to the best implementation option for your business needs

  • Strada Viscolului 79, Bucharest, Romania
  • Vă mulțumim dacă nu veți uita să ne sunați, înainte de a vă îndrepta spre noi.

UNYTRA SERVICESR SRL CUI 46351158, NRC J40/11887/2022 Str. Blizzard, no. 79, Sector 6, Bucharest account RO72 BREL 0002 0036 9741 0102 opened at LIBRA BANK1 telephone 0770.937.954 email contact@unytra.ro