Pentru orice ale întrebări nu ezitați să ne contactați telefonic sau pe Whatapp

Cu sigurață putem încheia contractul de găzduire online! Este mai comod pentru tine și durează mai puțin decât să ​te deplasezi la un birou fizic în partea cealaltă al orașului. 
Poți solicita serviciul de găzduire a sediului social online, indiferent de locul din România sau din Europa, în care te afli.
Prin faptul că lucrăm virtual, reducem costurile fixe (găzduirea și utilitățile aferente propriului nostru birou) iar astfel putem să îți oferim prețurile cele mai bune din piață
Există mai multe situații în care vei avea nevoie de un serviciu de găzduire a sediului social:
  • Când nu deții (tu sau familia apropiată) un imobil pentru sediul social
  • Ai un imobil, dar nu ai obținut aprobarea vecinilor sau a asociației de proprietari
  • Dorești să îți stabilești sediul social la altă adresă decât adresa ta de domiciliu
  • Au un sediu social dar ai nevoie de o adresă pentru un punct de lucru (necesar pentru firmele de ridesharing, gen Uber sau Bolt)
  • Dorești să îți muți sediul din alt județ pentru a candida la anumite proeicte cu fonduri europene
Găzduirea sediului social implică înregistrarea adresei oficiale a unei companii la o adresă diferită de locația fizică unde locuiești sau unde îți desfășori activitatatea. 

Pot fi anumite beneficii ca de pildă faptul că astfel poti opera în anumite reședințe de județ (azul Uber sau Bolt), poți să câștigi încredere în fața clientelei (cum ai putea vinde parfumuri de lux cu sediul într-un sat !?). 

Cel mai important, acest serviciu îți permite să deschizi o afacere în România chiar dacă nu ai o proprietate sau chiar dacă ești plecat din țară (noi fiind capabil să îți redirecționăm corespondența instituțională prin email).
Am vorbit la o secțiune anterioară despre creșterea credibilității afacerii. Unii clienți își doresc să lucreze cu furnizori dintr-un anumit județ. Găzduindu-vă sediul social sau punctul de lucru cu noi, ​veți deveni mai interesant. Putem de asemenea să vă ​oferim (în anumite județe, dar ​și în Mun. București) adrese cu rezonanță (din centrul ​Municipiului), la casă, care, de regulă fac o bună impresie potențialei clientele.
Avem nevoie de următoarele documente:
  • Rezervare denumire (în cazul în care firma nu este încă înființată)
  • Certificatul de înregistrare (în cazul în care firma este deja constituită)
  • Document de identitate al administratorului
  • Adresă de email pentru corespondență
  • Telefon mobil administrator

Pe lângă găzduire afirmei oferm o serie de servicii suplimentare (gratuite, câtă vreme nu se abuzează) ca de pildă redirecționarea gratuită a corespondenței instituționale nesolicitate, averitizări cu privire la expirarea sediului social, prețuri mai bune la găzduirea sediului social sau profesional în măsura în care optați pentru achiziționarea cel puțin a unui altui serviciu ONRC.