Societatea noastră vă ghidează pe tot parcursul operațiunii de înființare a SRL-ului sau PFA-ului dvs. După înființare, trebuie să luați în considerare următorii pași (nu toți obligatorii):
- Să deschideți un cont bancar (inclusv pentru PFA, recomandăm să deschideți alt cont decât cel de persoană fizică, pentru a păstra operațiunile separate)
- Să vă găsiți un contabil care să se ocupe de corecta ținere a evidențelor contabile (pentru firmele înființate cu noi, putem recomanda pe unul dintre contabilii noștrii parteneri.
- Să obțineți Registrul Unic de Control (RUC) de la ANAF (pas obligatoriu doar pentru SRL-uri)
- Să achiziționați o semnătură electronică care vă va fi utilă îm legătură cu E-factura și
- Să înregistrați firma dvs. în spațiul virtual privat al ANAF
- Să alegeți un program de facturare integrat cu e-Factura (noi vă oferim un astfel de program, gratuit, pentru 12 luni de zile)
- Să vă inființați unul sau mai multe puncte de lucru (dacă este cazul)
- Să obțineți contul special de TVA intracomunitar (pentru firmele care cumpără sau vând bunuri și servicii din Uniunea Europeană -- firmele colaboratoare Bolt, AirBnb, Uber, samd)
- Să vă creați un site web (vă putem pune în legătură cu un colaborator, care ne-a ajutat și pe noi)
- Să vă asigurați o infrastructură de comunicații
- Să vă creați un logo și să vă înregistrați marca la OSIM (Oficiul de stat pentru invenții și mărci)
pentru mai multe detalii puteți consulta acest
articol